Monday, May 25, 2015

Reţetă pinguini


Nu, nu este vorba despre Pinguinii din Madagascar şi nici de vreo dubioşenie cu carne de pinguini, ferească Sfântul!, ci de o combinaţie uşoară între măsline, morcov şi brânză :)

S-ar zice că este ceva migală la mijloc, dar pe măsură ce au început să apară rezultatele, parcă nu voiam să se mai termine.
Este un aperitiv light care poate fi preparat oricând, mai ales la petreceri pentru copii, brânza calcică utilizată şi morcovul fiind două surse importante de minerale şi vitamine.

Ce am folosit:

- brânză calcică de la Delaco (vezi foto, se găseşte în supermarket-uri)
- măsline fără sâmburi (sunt necesare 48 dacă vrei să foloseşti toate bucăţelele de brânză, acestea fiind 24)
- morcovi
- scobitori
- multă răbdare şi entuziasm - obligatoriu :)

Cum am procedat:

Mi-am folosit talentul artistic, creativitatea şi răbdarea pentru a crea întâi de toate picioruşele şi ciocul pingunilor. Am înfipt câte o scobitoare în fiecare rondea de morcov ce reprezintă picioruşele.

Apoi am adăugat şi fiecare bucăţică de brânză.

Am tăiat 24 de măsline în jumătăţi pe care le-am aşezat sub formă de aripi.

Am pus "ciocurile" în câte o maslină pentru a crea căpşorul drăgălaş de pingiun şi l-am adăugat pe scobitoare.

Mai jos poza finală care face cât o mie de cuvinte,  pentru inispraţie maximă!
Spor!

Izabela ツ




sursă foto
 
sursă foto


No comments:

Post a Comment